mentorystė
marketingo vadovų mentorystė
Ši mentorystė skirta marketingo vadovams ir strategams, esantiems tarp aukščiausio lygmens spaudimo ir komandos lūkesčių. Neretai vienas žmogus turi atlaikyti viską: užtikrinti augimą, kurti strategiją, įkvėpti komandą, ieškoti susitarimų su vadovais ir valdyba. Be viso to – neperdegti.
Marketingo vadovams dažnai nėra su kuo atvirai pasikalbėti, pasitarti apie idėjas, abejones ir klaidas.
Tada į pagalbą ateina patyrusi strateginė partnerė. Partnerė, kuri puikiai supranta, kaip atrodo realus marketingo vadovo darbas ir iššūkiai: naujų strategijų įvedimas, derybos su valdyba, rebrandingo procesai, komandos kūrimas ir ugdymas, derybos dėl biudžetų ar „taktikos vs. strategijos“ kovos.
Į pagalbą ateinu aš – žinanti ir suprantanti niuansus, nes visa tai jau esu dariusi su 130+ organizacijų bei jų vadovų ir komandų.
Mentorystė gali padėti, kai svarbu:
(1) StrategiJA
Kaip išsigryninti CMO rolę organizacijoje?
Kaip kalbėti vadovų ir valdybos kalba?
Kaip priimti strateginius sprendimus, kai nėra vieno teisingo atsakymo?
Kaip sustiprinti savo strateginę lyderystę ir užimti tvirtą poziciją vadovų lygmenyje?
(2) komanda
Kaip įgalinti komandą ir išnaudoti jos talentus?
Kaip sukurti komandą, struktūrą ir ją ugdyti?
Kaip dirbti su kūrybininkais, analitikais ir projektų vadovais?
(3) pokyčiai
Kaip įvesti pokyčius, kai organizacija tam priešinasi?
Kaip suvaldyti rebrandingo ar pozicionavimo procesą?
Kaip suderinti marketingo kryptį su bendrais verslo tikslais?
(4) iššūkiai
Kaip suvaldyti konfliktus komandoje ar tarp-funkcinių sričių?
Kaip atskirti išorinį spaudimą nuo tikrų prioritetų?
Kaip išlaikyti pasitikėjimą savimi aukštos įtampos situacijose?
(5) lyderystė
Kaip surasti balansą tarp vadovybės lūkesčių ir komandos poreikių?
Kaip augti kaip vadovui(-ei), kai nėra su kuo pasitarti?
Kaip išlaikyti vidinę ramybę ir ilgalaikę profesinę motyvaciją?
(6) procesai
Kaip sukurti prekės ženklo ir marketingo strategiją bei įgyvendinimo etapus?
Kaip sudaryti marketingo biudžetą ir jį pagrįsti?
Kaip ruoštis pitch’ams?
Kaip matuoti strategijos sėkmę ir užtikrinti rezultatus?
-
Konfidencialumas
Tikroji lyderystė prasideda tada, kai gali galvoti garsiai ir be baimės būti nesuprastu. Tai erdvė, kurioje galima kalbėti atvirai.
-
Ne teorija, o praktinė pagalba
Kalbame ne tik apie „didįjį paveikslą“, bet ir apie tai, kaip tai įgyvendinti praktikoje. Čia telpa klausimai apie kasdienius iššūkius ir ilgalaikę strategiją.
-
asmeninis ryšys ir empatija
Esu aktyvi klausytoja, kuri įsiklauso ir girdi. Čia svarbus ne tik „ką daryti?“, bet ir „kaip tau tame būti?“.
-
Mažiau formalumo
Sesijose man svarbiausia žmogiškumas. Susitikimai struktūruoti ir formalūs tiek, kiek norisi jums. Jei norisi pasitarti, pasitikslinti, užduoti papildomus klausimus, tarp sesijų – esu pasiekiama.
Ką gaunate?
Mėnesines ar kas dvi-savaitines 1:1 strategines sesijas (90 min.), kuriose nagrinėjami jūsų iššūkiai.
Nuolatinį palaikymą tarp sesijų el. paštu ar žinutėmis, kai reikia pagalbos, patarimo čia ir dabar.
Asmeninį prioritetų ir sprendimų žemėlapį, kuris padeda suprasti kur koncentruotis esamuoju laiku.
Ilgalaikę strateginę partnerystę ir patirtį, kuri padeda vadovui tapti tokiu, kurį girdi visa organizacija.
Pasikalbėkime.
Nežinote, nuo ko pradėti? Pasikalbėkime.
Kartais vienas pokalbis padeda viską sudėlioti į vietas.
labas@lauradomarke.lt
+37066515538