mentorystė

marketingo vadovų mentorystė

Ši mentorystė skirta marketingo vadovams ir strategams, esantiems tarp aukščiausio lygmens spaudimo ir komandos lūkesčių. Neretai vienas žmogus turi atlaikyti viską: užtikrinti augimą, kurti strategiją, įkvėpti komandą, ieškoti susitarimų su vadovais ir valdyba. Be viso to – neperdegti.
Marketingo vadovams dažnai nėra su kuo atvirai pasikalbėti, pasitarti apie idėjas, abejones ir klaidas.

Tada į pagalbą ateina patyrusi strateginė partnerė. Partnerė, kuri puikiai supranta, kaip atrodo realus marketingo vadovo darbas ir iššūkiai: naujų strategijų įvedimas, derybos su valdyba, rebrandingo procesai, komandos kūrimas ir ugdymas, derybos dėl biudžetų ar „taktikos vs. strategijos“ kovos.
Į pagalbą ateinu aš – žinanti ir suprantanti niuansus, nes visa tai jau esu dariusi su 130+ organizacijų bei jų vadovų ir komandų.

Mentorystė gali padėti, kai svarbu:

(1) StrategiJA

  • Kaip išsigryninti CMO rolę organizacijoje?

  • Kaip kalbėti vadovų ir valdybos kalba?

  • Kaip priimti strateginius sprendimus, kai nėra vieno teisingo atsakymo?

  • Kaip sustiprinti savo strateginę lyderystę ir užimti tvirtą poziciją vadovų lygmenyje?


(2) komanda

  • Kaip įgalinti komandą ir išnaudoti jos talentus?

  • Kaip sukurti komandą, struktūrą ir ją ugdyti?

  • Kaip dirbti su kūrybininkais, analitikais ir projektų vadovais?


(3) pokyčiai

  • Kaip įvesti pokyčius, kai organizacija tam priešinasi?

  • Kaip suvaldyti rebrandingo ar pozicionavimo procesą?

  • Kaip suderinti marketingo kryptį su bendrais verslo tikslais?


(4) iššūkiai

  • Kaip suvaldyti konfliktus komandoje ar tarp-funkcinių sričių?

  • Kaip atskirti išorinį spaudimą nuo tikrų prioritetų?

  • Kaip išlaikyti pasitikėjimą savimi aukštos įtampos situacijose?


(5) lyderystė

  • Kaip surasti balansą tarp vadovybės lūkesčių ir komandos poreikių?

  • Kaip augti kaip vadovui(-ei), kai nėra su kuo pasitarti?

  • Kaip išlaikyti vidinę ramybę ir ilgalaikę profesinę motyvaciją?


(6) procesai

  • Kaip sukurti prekės ženklo ir marketingo strategiją bei įgyvendinimo etapus?
    Kaip sudaryti marketingo biudžetą ir jį pagrįsti?
    Kaip ruoštis pitch’ams?
    Kaip matuoti strategijos sėkmę ir užtikrinti rezultatus?

  • Konfidencialumas

    Tikroji lyderystė prasideda tada, kai gali galvoti garsiai ir be baimės būti nesuprastu. Tai erdvė, kurioje galima kalbėti atvirai.

  • Ne teorija, o praktinė pagalba

    Kalbame ne tik apie didįjį paveikslą, bet ir apie tai, kaip tai įgyvendinti praktikoje. Čia telpa klausimai apie kasdienius iššūkius ir ilgalaikę strategiją.

  • asmeninis ryšys ir empatija

    Esu aktyvi klausytoja, kuri įsiklauso ir girdi. Čia svarbus ne tik „ką daryti?“, bet ir „kaip tau tame būti?“.

  • Mažiau formalumo

    Sesijose man svarbiausia žmogiškumas. Susitikimai struktūruoti ir formalūs tiek, kiek norisi jums. Jei norisi pasitarti, pasitikslinti, užduoti papildomus klausimus, tarp sesijų – esu pasiekiama.

Ką gaunate?

  • Mėnesines ar kas dvi-savaitines 1:1 strategines sesijas (90 min.), kuriose nagrinėjami jūsų iššūkiai.

  • Nuolatinį palaikymą tarp sesijų el. paštu ar žinutėmis, kai reikia pagalbos, patarimo čia ir dabar.

  • Asmeninį prioritetų ir sprendimų žemėlapį, kuris padeda suprasti kur koncentruotis esamuoju laiku.

  • Ilgalaikę strateginę partnerystę ir patirtį, kuri padeda vadovui tapti tokiu, kurį girdi visa organizacija.

Pasikalbėkime.

Nežinote, nuo ko pradėti? Pasikalbėkime.
Kartais vienas pokalbis padeda viską sudėlioti į vietas.


labas@lauradomarke.lt
+37066515538